• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

تکمیل تولید

نرم افزار حسابداری

برای صدور تکمیل تولید جدید بر روی "جدید" کلیک نمایید.

 

فرمول ساخت

به منظور اتمام فرایند تولید و تکمیل ساخت محصول میتوان با کلیک بر روی "کپی از رسید تولید" محصول یا محصولات انتخاب شده خط تولید را تکمیل نمود. با فشار بر روی این دکمه و انتخاب رسید تولید مربوطه کل محصولات مندرج در رسید تولید انتخاب شده وارد فرم تکمیل تولید خواهد شد که میتوان تعداد آنها را ویرایش نمود.

همچنین چنانچه محصولات مختلف یا رسید تولیدهای مختلف به اتمام فرایند تولید رسیده باشند میتوان به صورت ردیفی در جدول اطلاعات کالا چند رسید تولید را در یک فرم تولید نهایی به محصول تکمیل شده تبدیل نمود.

لازم به ذکر است محصول نهایی در این بخش به انبار محصولات اضافه میشود.

برای ثبت سند حسابداری رسید تولید بر روی دکمه "ثبت" فشار دهید. با توجه به تنظیمات هوشمند حسابداری صنعتی (حسابداری بهای تمام شده) سند حسابداری آن به صورت هوشمند صادر خواهد شد.

تسیهم هزینه های تولید مانند حقوق و دستمزد و سربار مستقیم و غیر مستقیم و سایر هزینه های مرتبط با فرایند تولید که به صورت شناسایی ویژه بر روی فعالیت یا با روش (ABC) به دست می آیند را میتوان همزمان با تکمیل تولید به قیمت تمام شده کالای ساخته شده تسهیم نمود. به عبارت دیگر قیمت تمام شده کالای ساخته شده با احتساب ارزش افزوده ایجاد شده بر آن به هنگام تکمیل تولید محاسبه خواهد شد و دیگر نیازی به محاسبه ادواری و یا تسهیم آن به تعداد تولید شده نخواهد بود.

برای تسهیم هزینه ها در این روش به تعاریف گروه هزینه ها مراجعه نمایید.

نرم افزار حسابداری