• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

تاریخچه و همکاران

گروه شرکتهای کوشا کاربرگ تاسیس ۱۳۸۷ (سهامی خاص) پس از سال ها فعالیت در زمینه خدمات مالی و حسابداری و در نتیجه شناسایی و واکاوی نیازهای مدیران شرکتها و کارخانجات و صاحبان مشاغل بنگاههای اقتصادی درخصوص فرایندهای حسابداری مدیریت و جلوگیری از خطاهای احتمالی در محاسبات توسط کاربران از سال ۹۱ اقدام به طراحی و تهیه نرم افزار حسابداری یکپارچه و جامعی نمود که در آبان ماه ۹۷ به پایان رسید. نرم افزار طی سال ۹۷ و ۹۸  مراحل تست عملی و فشار کاری خود را با موفقیت پشت سر نهاد و از آن به بعد به بهره‌برداری تجاری رسید. به منظور بهبود مشکلات و رفع کمبود نرم افزارهای موجود در بازار از ایده ها و مشاوره کارشناسان حسابداری مطرح کشور استفاده و در نتیجه نرم افزار حسابداری تیپ طراحی شد. به منظور ارائه و فروش نرم افزار خود شرکتی را در سال ۹۵ به نام تراز ایده پرداز در اداره ثبت شرکتهای تهران در شهر تهران تحت شماره ۵۰۴۶۰۷ به ثبت رسانید و اولین محصول نرم افزاری خود را با نام اختصاری تیپ (TIP) ارائه نمود. 
جهت مشاهده گواهی رتبه بندی انفورماتیک اینجا کلیک کنید.

 

همکاران و مشاوران ارشد:
عبدالحمید هوشمند
دکترای حسابداری
مشاور و طراح نرم افزار
   حبیب اله سجادی    لیسانس کامپیوتر    مدیر برنامه نویسی
حامد ایزدی
لیسانس کامپیوتر
مشاور و سرپرست امنیت
   حامد زادمهر    لیسانس مکانیک    مسئول تحلیل داده ها
اعظم مقدم
لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات
معاون بازرگانی و امور قراردادها
   معراج حامدی    لیسانس حسابداری    مدیر مالی و حسابداری
احسان ستوده
لیسانس حسابداری
معاون مالی و کارشناس مالی فروش
   سیامک نوری    لیسانس گرافیک مدیر طراحی و گرافیک    
 امید میرزاپور
لیسانس گرافیک
مدیر طراحی سایت و تبلیغات
    امین ستوده   لیسانس حسابداری

   مدیر دیجیتال مارکتینگ 

انتقادات و پیشنهادات:

شرکت آماده دریافت هرگونه نقد و پیشنهادی در جهت ارتقا بخشیدن سطح کیفی محصولات و خدمات و تلاش برای ورود به بازارهای جهانی و هم چنین بهبود مستمر در نرم افزار خود می باشد.

پاسخگویی:

شرکت تراز ایده پرداز جلب رضایت مشتری و پاسخگویی سریع به مشتریان را همواره در راس اهداف خود قرار داده در این زمینه همکاران واحد پشتیبانی و فروش در کلیه ی ساعتهای اداری آماده خدمت رسانی تلفنی، اینترنتی، شبکه های مجازی (واتساپ، اینستاگرام، لینکدین) و در صورت نیاز مشاوره حضوری به مشتریان عزیز می باشند.

کنترل پنل شرکت تراز ایده پرداز تیپ