• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

حواله/رسید انبار

نرم افزار حسابداری

نحوه عملکرد این قسمت مانند فاکتور خرید و فروش و سایر فرمهای مربوطه میباشد. با رفتن به منوی "عملیات روزانه" و انتخاب "عملیات کالا (ورود و خروج) میتوان رسید و حواله انبار را بعد از زدن دکمه "جدید" و ورود اطلاعات مورد نیاز از قبیل تاریخ، شرح فاکتور، نام طرف حساب و حتی نرخ و مبلغ ارز (در صورت تغییر پول رایج کشور) و همچنین وارد کردن نام انبار، نام کالا، مقدار و فی رسید یا حواله انبار مورد نظر را ثبت کرد. به منظور تسهیل بایگانی و جست و جوی اسناد میتوان شماره رسید یا حواله انبار دستی را در قسمت "پیگیری" وارد کرد.

همانند فاکتورهای خرید و فروش نیز میتوان هزینه های فاکتور و نماینده خرید و حتی مالیات بر ارزش افزوده را نیز به فاکتور اضافه کرد. حواله و رسید انبار نیز قابلیت سرشکن کردن هزینه را داراست که با وارد کردن اطلاعات در پایین فاکتور در قسمت مربوطه امکان پذیر میباشد. با رفتن روی هر ردیف از کالاها و زدن دکمه "نمایش کاردکس" میتوان کلیه ی ورود و خروج های مربوط به آن کالا را مشاهده کرد.

حواله انبار

لازم به ذکر است در قسمت "حواله انبار" این امکان فراهم میباشد که نوع حواله بر اساس نیاز آن واحد صنفی تحت عنوان "حواله بیجک (فروش)" یا "حواله امانی" مشخص و ثبت شود. در پایان پس از زدن دکمه "ثبت" میتوان با کلیک بر روی "نمایش سند" سند حسابداری هوشمند مربوطه را مشاهده کرد. در صورت نیاز به تعریف حساب یا تعریف کالا میتوان از دکمه های پایین جدول کمک گرفت.

با انتخاب این گزینه فرم رسید انبار/حواله انبار باز می شود که با وارد کردن نام طرف حساب و همینطور نام انبار، کد و نام کالا و ... و در نهایت زدن دکمه "ثبت" رسید یا حواله انبار مورد نظر ثبت می شود.

حواله انبار

 

نرم افزار حسابداری