• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

فروش سریع

نرم افزار حسابداری

این قسمت برای فروشگاه ها، آرایشگاه ها و بخش هایی که محصولات زیادی دارند و میخواهند در لحظه فاکتور زده و سند را ثبت نمایند، کاربرد بیشتری دارد.

کافیست نام انبار، کد اشتراک را مشخص نموده و سپس کالاهای مورد نظر را از بخش گروه کالا/کالا  جستجو کرده و روی محصول مورد نظر کلیک میکنیم. در سمت چپ میتوان درصد تخفیف، هزینه های فاکتور، هزینه نماینده فروش و مالیات بر ارزش افزوده را مشخص نمود، و در انتها با چهار روش پرداخت نقد، pos، کارت به کارت و یا نسیه یا اعتباری، میتوان روش پرداخت مبلغ فاکتور را نیز مشخص نمود. در این حالت میتوان در لحظه موجودی نقد، نسیه و ...، هر صندوق، شعبه و ... را رصد نمود.

فروش سریع

لازم به توضیح است هنگام ثبت فاکتور از قسمت روش قیمت گذاری میتوان با روش های مختلف قیمت گذاری محصولات را معین نمود و فاکتور نهایی را بر همان اساس ثبت کرد.

نکته: در صورت نیاز به تغییر در تعداد یا فی کالا، کافیست در بخش تنظیمات/ تنظیمات فروش سریع/ آیتم شماره 9، برای امکان تغییر در تعداد کالا و شماره 10، برای امکان تغییر فی کالا را به حالت "تغییر دهد" و آیتم شماره 11، برای وضعیت انتخاب اشتراک را به حالت "به اختیار کاربر" تغییر داد.

پخش

 

نرم افزار حسابداری