• از امروز این تیپ به شرکت شما می آید
  • صورتهای مالی اساسی با یادداشتهای توضیحی، گزارشات متنوع، خروجی به اکسل منظم، سرعت بالای دریافت گزارشات، توسعه و بروز رسانی دائمی
  • با ما تماس بگیرید

تغییر واحد پولی

نرم افزار حسابداری

بهتر است قبل از انجام این قسمت از سیستم حسابداری نسخه پشتیبان تهیه گردد. یکی دیگر از امکانات این نرم افزار تغییر واحد پولی است که به کاربر این امکان را میدهد که اگر در اواسط دوره مالی مربوطه واحد پولی رایج کشور تغییر کند (یا واحد پولی خود را به هر دلیل تغییر دهد) بتواند به راحتی و با زدن چند دکمه و وارد کردن اطلاعات در عرض چند ثانیه تمام اسناد و مدارک ثبت شده در نرم افزار را به راحتی و از هر تاریخ دلخواه به واحد پولی جدید تغییر داد. برای این کار کافیست به منوی "اطلاعات پایه" و سپس "تغییر واحد پولی" رفته و با وارد کردن "نام ارز" و "واحد پولی جایگزین" و همچنین "انتخاب حالت نرخ ارز" دلخواه از کرکره ی مربوطه و در آخر زدن دکمه "ثبت عملیات" فرآیند را به راحتی انجام داد.

تغییر واحد پولی

 

اگر قبلا تاریخچه ی اطلاعات ارزی کامل شده باشد، نرخ ارز روزانه در جدول پایین قابل نمایش است که در صورت عدم نیاز کاربر به این جدول میتوان با زدن دکمه "پاک کردن نرخ ارز داخل جدول" تمامی اطلاعات را حذف کرد. در این مرحله اگر نیاز به تعریف ارز جدید باشد به راحتی با زدن دکمه "تعریف ارز" پنجره مربوطه به آن باز و بعد از وارد کردن اطلاعات قابل استفاده میباشد.

 

نرم افزار حسابداری